lördag 7 november 2009

Lördag

Idag har jag tvättat tre bilar. Kanske skall byta bransch till rekond. Man får rena händer. Band on the Run i bakgrunden och ett glas vitt bredvid datorn. Har ännu inte börjat författandet av längre stycken för min blogg. Förstår att alla mina läsare väntar på lite bilder men jag tänker att det först och främst är läsning som gäller. Det kommer smarriga bilder om jag får till en kamera.
Det finns så många bloggar med bilder för att inte tala om tidningar så jag tvekar med pics.

Jag vill till London och New York man skall inte vänta med sådant. Inte till pensionen i alla fall, för vem vet om man uppnår den. Det finns så många som sliter ett helt liv och får en dödsdom till 65-års present. Det vill inte jag få.

Kanske det blir en New Yorkresa i farsdagspresent i morgon? Vet att det blir högmässa i Asker, några lyft i gymmet samt kvalfotboll. Vem vill jag få upp i allsvenskan? Fick jag välja skulle det bli Hammarby med det går ju inte och Djurgården är ärketråkiga och Assyriska har tagit ÖSKs plats i allsvenskan en gång. Hämnden är ljuv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar